fredag 22 februari 2013

Skärpning!!!

Jag är mycket tacksam över att det finns människor som ber för mig. Det stärker mig och är viktigt för mig. Jag är själv inte religiös men hyser respekt för andras gudstro. Var och en har sin övertygelse och lever efter den och gör gott efter den. Nu har jag fått en del mail och annat där människor använt min situation och min blogg att göra reklam för sin övertygelse eller för en viss bok med påståenden om att detta kommer att göra mig och min familj gott. Jag uppskattar inte detta. Jag tvivlar inte. Jag tror stenhårt. Man kan betala för annonser i media. Men låt mig vara. Allah är dessutom gud i en religion som av vissa utnyttjas att behandla kvinnor mycket illa och står förmodligen sist i kön att fånga mitt intresse. Jag vill ändå tacka för välsignelsen och tolkar det som att det gjorts med all välmening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar